افتتاح گردان رزمی امنیتی امام حسین(ع) ریگان؛ گامی در برقراری امنیت منطقه

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم افتتاح ششمین گردان رزمی امنیتی استان در ریگان گفت: با توجه به عبور تعدادی افراد که مخل امنیت و تردد از این گلوگاه از ایرانشهر به سمت منطقه شرق استان را دارند، با راه اندازی این گردان، کمک ویژه‌ ای به برقراری امنیت در این منطقه می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار نظری در حاشیه راه اندازی گردان رزمی امنیتی امام حسین(ع) در شهرستان ریگان؛ با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص این شهرستان و تهدیداتی از سوی دشت سمسور، گردان رزمی امنیتی امام حسین علیه السلام را امروز در این شهرستان راه اندازی کردیم، گفت: امیدواریم گردان رزمی امنیتی امام حسین(ع) شهرستان ریگان خلا نبود گردان امام حسین(ع) لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله کرمان را تا حدودی در این شهرستان پر کند.

وی؛ هدف از راه اندازی این گردان را تامین امنیت و کمک به نیروی‌های نظامی و انتظامی این منطقه عنوان و بیان کرد: با توجه به عبور تعدادی افراد که مخل امنیت و تردد از این گلوگاه از ایرانشهر به سمت منطقه شرق استان را دارند، با راه اندازی این گردان، کمک ویژه‌ ای به برقراری امنیت در این منطقه می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ تاکید کرد: یکی از اولویت‌های گردان امام حسین علیه السلام خدمات دهی به مردم و مردم یاری است؛ چرا که مهترین دستاورد این نظام همین مردم هستند.

سردار نظری؛ خاطرنشان کرد: در همه عرصه‌ ها بسیج و سپاه پای کار هستند و گردان رزمی امنیتی امام حسین(ع) شهرستان ریگان؛ بیست و ششمین گردان در استان کرمان؛ می‌ باشد که امروز در ریگان راه اندازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha